FAQ

1. Co nebo kdo je CYLEX?

S.C. CYLEX TECHNOLOGIA INFORMATIEI S.N.C. v Rumunsku pod značkou CYLEX provozuje mezinárodní online - obchodní adresáře. Příspěvky jsou zdarma a vyhledávače budou nalezeny převážně v první desítce výsledku vyhledávání.

V některých zemích jsou obchodní adresáře nabízeni s recenzními porály, tzv. Firmy - Reviews, např. Obchodní adresář pro: Jižní Afrika, USA, Kanada, Austrálie, Maďarsko, Francie, Itálie, a Spojené Království.

Tato online - obchodní adresáře jsou ve formě kumunitních portálu. Uživatelé mohou psát recenze o produktech a službách společností uvedených v knize firem. Registrované firmy mají možnost zdarma zeřizovat videa, úpravu obrázku, zprávy, produkty, ponuky spolupráce.

2. Jak mohu zdarma vložit udaje o své firmě?

Registrovat společnost na domovskou stránku https://www.cylex.cz použít k vytvoření profilu společnosti.

3. Jak mohu opravit muj záznam v Knize firem? Nebo, jak mohu nechat opravit muj záznam?

Existují dva spusoby, jak změnit svuj záznam na našich stránkách. Pokud nemáte k dispozici heslo, pak prosím použijte zákaznícký formulár na opravu dat, kliknutím na podrobnosti o vaši společnosti odkazu vstup změny b profil společnosti výber. Požadovány změny jsou monitorovány našimi zaměstnaci.

Održeli jste své zákaznické číslo a heslo, potom prosim použijte je Zákaznicý přístup. Po přihlášení mužete provést změny údeju společnosti, změny mohou být převedeny přímo do databáze. Své požadavky na změny nám mužete také kdykoli zaslat e-mailem info@cylex.cz.

4. Proč jsou ty záznamy tak odlišné? Někdy s e-mailovou adresou, firemním popisem a klíčovýma slovy a někdy bez?

V CYLEX kniha firem mají všichni obchodníci možnost detailne se prezenovat svou vstupní stránkou a informovat o rozsahu svých služeb, o výrobcích, otvárací době jako ukázat své logo a struční popis. Čím odrobnější záznam/např. s krátkým profilem a popisem firmy/tím lepší a početnější jsou výsledky vyhledání firmy v CYLEX Kniha firem a dalších vyhledávačích jako např. Google.

5. Máte plánovač tras, který mohu využít zdarma?

Ano, máme plánovač tras, který mužete využívat zdarma. Použijte odaz ke stažení Zákaznicý přístup na stránce profilu firmy.

6. Jak mohu změnit směrovou šípku na cestovní mapě našeho vstupu?

V Zákaznicý přístup mužete pozici na mapě opravit. Přetáhněte červenou směrovou šipku na správné místo a uložte změny.

7. Proč jesměrová šipka špatně postavena?

Odkazy a adresy na mapě sú vytvořena automaticky s programem. Vzhledem k tomu, že se muže stát, že kvuli podobným názvem ulic nebo chybějicí ulice v mapě jsou voleni nejbližší podobně znějící ulice. Za tuto nesprávnost jse na tomto místě omlouváme.

8. Proč jse mužu najít v CYLEX Kniha firem, aniž by zadal nějakou objednávku?

Náš webový adresář neustále prozkoumává firemní záznamy z veřejných zdroju na internetu, které jsou uloženy v našem systému vyhledávání podle specifických kriterií a tak nalezeny a uvedeny ve výsledcích vyhledávání. Funkcemi se náš webový adresář velice neliší od jiných vyhledávaču, jako např. Google, které také zhromažďují údaje firem a prezentují je na svých stránkách. Kromě automaticky generovaných záznamech jsou také ručné záznamy.

10. Proč moje změna není spuštěna/ještě není on-line?

Pokud jste v podrobném zázname vaší společnosti vstup Upravit profil společnosti vybrat, máte možnost požádat o změnu profilu bez použití hesla pomocí zákazníckého formuláře na opravu dat. Tyto změny budou kontrolovány našimi zaměstnanci a poté schváleny. Pokud nejsou vaše změny viditelné proces ověření není dosud ukončen.

12. Jak odstraním záznam z Knihy firem/obchodního adresáře?

Pokud chcete, aby váš záznam byl vymazán z naší Knihy firem, jestli např. jedna z vašich filiálek již neexistuje, pak nás prosím, informujte e-mailem info@cylex.cz. Záznam o vaší firmě je zcela vymazán z naší databáze. Vymazání lze provést pouze zaměstnancem firmy CYLEX.

13. Jak muže být muj záznam lépe nalezen?

Zadejte při novém uložení nějaké firmy /společnosti/ kromě stručního profilu i dostačující klíčová slova /slovní spojení/, které charakterizují vaše podnikání. Čím více klíčových slov zadáte, tím dříve najdete požadované v naši Knize firem /obchodním adresáři/ jako i v jiných vyhledávačech jako např. Google nebo Yahoo. Pokud chcete přidat klíčová slova později, pak použijte Zákaznicý přístup nebo formulář pro korekci zákazníka, který najdete v detailním zobrazení vaší společnosti pod odkazem Opravit.

14. Jak mohu dosáhnout optimálních vyhledávacích výsledku?

Zadejte co nejvíce klíčových slov, jako názvy, místní jména, ulice, PSČ, atd. Pokud se nezobrazí žádná shoda, mužete rozšírit své hledání vynecháním jednotlivých klíčových slov.

15. Jak mohu získat heslo pro své záznamy?

Na vašem záznamu v Zákaznicý přístup k aktualizaci a okamžitému zobrazení změny, budete potřebovat zákaznické číslo a heslo. Nemáte heslo nebo jste jej zapomněli, potom o nej požádejte e-mailem info@cylex.cz.

16. Mohu zadat zdarma více než jednu pobočku své společnosti?

Pokud je vaše společnost zastoupena na více než jednom místě, potom mužete každou filiálku zadat do naší Knihy firem samostatně. Zde vám nevzniknout žádné nové výdavky, tak jako při jedné firmě. Mužete nám také zaslat soubor aplikace Excel a položky pro vás uděláme.

17. Pokud jsou mapa tras a plánovač tras chráněn autorskými právy, riskuji při jejich použití varování?

Ne, zdrojem našich plánovaču tras je firma Google. Tam máme, pro využití k bezplatnímu šiření nástroju získané licence.

18. Jak mohu snadno odesílat odkazy na výrobce, velkoobchody, služby, obchody nebo on-line obchody?

Přes kontakt link Odeslat zprávu společnosti v profile společnosti.